Hi I’m Blue GhostGhost! I am a writer mostly of the slash variety. I also work in the arts. If you like what I do, you can always buy me a drink by clicking the donate button above!

Blue GhostGhost

*dies*

*dies*

chainsawsavvy:

I couldn’t sleep last night and another domestic werewolf happened. Eli makes a good pillow for reading over files.

I was talking about this story line with my man friend last night and I think they used to try locking wolf-Eli in the basement all doped  up on a wolfsbane concoction but he would still howl and whine all night. It drove Ajax crazy until he finally gave up and let him in the house.

chainsawsavvy:

I couldn’t sleep last night and another domestic werewolf happened. Eli makes a good pillow for reading over files.

I was talking about this story line with my man friend last night and I think they used to try locking wolf-Eli in the basement all doped  up on a wolfsbane concoction but he would still howl and whine all night. It drove Ajax crazy until he finally gave up and let him in the house.

Umm…yeah I made this a while ago.

Umm…yeah I made this a while ago.

ALSO SUPER HUGE THANK YOU FOR ALL THE NOTES ON THAT AJAX AND ELI THING

chainsawsavvy:

Even though most of the people who liked/reblogged don’t actually follow me and won’t see this. But still.
There’s like, seven notes on that thing.
seven. whole. notes.

<3

chainsawsavvy:

I just really like the idea of people with huge scary overprotective guard dogs. Or wolves. Werewolf boyfs. And I also like to think that when Eli shifted his piercings would sometimes still be there because come on. Wolf with a lip ring. omfg and nipple rings hahahaaa

###
Eeee! I&#8217;m in a total post project funk right now and I can not say how much this cheered me up. I love the look on Ajax&#8217;s face. I think this might be a future time when the boy&#8217;s got his shit together.

chainsawsavvy:

I just really like the idea of people with huge scary overprotective guard dogs. Or wolves. Werewolf boyfs.
And I also like to think that when Eli shifted his piercings would sometimes still be there because come on. Wolf with a lip ring. omfg and nipple rings hahahaaa

###

Eeee! I’m in a total post project funk right now and I can not say how much this cheered me up. I love the look on Ajax’s face. I think this might be a future time when the boy’s got his shit together.

chainsawsavvy:

Much better than the webcam shot  from before u.u

chainsawsavvy:

Much better than the webcam shot from before u.u

chainsawsavvy:

i miss my scanner

Oh my God, Ajax&#8217;s &#8220;why is this happening to me&#8221; face is hilarious. I can&#8217;t stop laughing. You spoil me with awesome.

chainsawsavvy:

i miss my scanner

Oh my God, Ajax’s “why is this happening to me” face is hilarious. I can’t stop laughing. You spoil me with awesome.

Fan Art ~ Treasured

sarah-bodera submitted: Dragon and Crow


Hi… This is for you :) I love your writing and made this sketch the other day.  Yes, he is flipping the bird to a bird, haha. These are some of my favorite characters, too much fun to draw :D

I am certain I’ll do more fan art of your stuff in the future, cuz I am addicted to your writing.

Hope you have a great day!!

###

Guh guh. I am a little speechless. I adore this so much! Your line work is really compelling and the dynamic is priceless.

chainsawsavvy:

Was aiming for Eli But uh, yeah i’m not sure where this wound up, haha

Special man friend comment: yeah, combat boots! It looks like he is about to do the full on Mick Jagger-swagger. (Blue weigh in: This is man-friend&#8217;s favorite story, he sometimes role plays Eli so I can come up with good dialog&#8230;)

chainsawsavvy:

Was aiming for Eli But uh, yeah i’m not sure where this wound up, haha

Special man friend comment: yeah, combat boots! It looks like he is about to do the full on Mick Jagger-swagger. (Blue weigh in: This is man-friend’s favorite story, he sometimes role plays Eli so I can come up with good dialog…)

chainsawsavvy:

I think he might have turned out a bit too feminine. I’m still figuring out how to draw manly men, haha. But since mohawks are a weakness of mine i’m sure i’ll be getting plenty of practice drawing him in the future

: D I love the hair and the jawline is sexy. And now you are just winding me up with promises of more Eli.

chainsawsavvy:

I think he might have turned out a bit too feminine. I’m still figuring out how to draw manly men, haha. But since mohawks are a weakness of mine i’m sure i’ll be getting plenty of practice drawing him in the future

: D I love the hair and the jawline is sexy. And now you are just winding me up with promises of more Eli.

Character Trade

mylittleeggplant:

Here’s my portion of a character trade I did with Blue GhostGhost. My first time doing a character trade, and it was with someone that I really admire so this was a lot of fun and a good learning experience. Thanks again!

Read More

***

This is really just too lovely! Thank you so much. <3

(Source: )

chainsawsavvy:

Disgruntled Lilith. This is the first time i’ve drawn her so i’m probably going to play with the design a lot more if she shows up in my sketchbook again.
***

This is the cutest cranky Lilith ever!! &lt;3 I just want to pinch her cheeks forever &amp; that sloppy t-shirt oh man. For anyone that&#8217;s confused she&#8217;s the drummer for the band Pequod which features in Every Finger a Fish Hook &amp; Art Criticism. I&#8217;ve always kinda wanted to make band posters for them. and then leave them around town.

chainsawsavvy:

Disgruntled Lilith. This is the first time i’ve drawn her so i’m probably going to play with the design a lot more if she shows up in my sketchbook again.

***

This is the cutest cranky Lilith ever!! <3 I just want to pinch her cheeks forever & that sloppy t-shirt oh man. For anyone that’s confused she’s the drummer for the band Pequod which features in Every Finger a Fish Hook & Art Criticism. I’ve always kinda wanted to make band posters for them. and then leave them around town.

Art Criticism: a character trade off with BlueGhostGhost

Oh what a sweet little fic to come home to! Thank you so much.

hiddenbyfaeries:

Finally got around to posting this for BlueGhostGhost. Hope I do James and Turkish (Yusef) justice! ^-^ Enjoy Blue! Also, just one word Blue: puppy. ;]

Read More

(Source: elynight)

Ahh! I love your style so so much. I can&#8217;t stop looking at those eyes and that tattoo. &lt;3 I&#8217;m so nervous about doing your Vasska justice now. 
chainsawsavvy:

This is my part of a trade with Blueghostghost and this is her character Arie who is a selkie! I’m really pleased with the way it turned out! And now it’s bed time because I’ve been in the car for five hours and I have to get up early tomorrow ”OTL

Ahh! I love your style so so much. I can’t stop looking at those eyes and that tattoo. <3 I’m so nervous about doing your Vasska justice now. 

chainsawsavvy:

This is my part of a trade with Blueghostghost and this is her character Arie who is a selkie! I’m really pleased with the way it turned out!

And now it’s bed time because I’ve been in the car for five hours and I have to get up early tomorrow ”OTL

Commission from SeriousBreakfastTime of Sebastian from my weird zombie story Fell in Love with a Dead Boy.  Guh guh guh. Cutest brain eater ever.

Commission from SeriousBreakfastTime of Sebastian from my weird zombie story Fell in Love with a Dead Boy.  Guh guh guh. Cutest brain eater ever.

(Source: bbbreakfast)

ETCETERA theme by Hrrrthrrr